De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
woensdag 30 mei 2007
Media 1.0
Grappig gedaan, langs de A12 op het terrein van het Forepark in Den Haag een uit de kluiten gegroeide krabpaal. Zal zeker de aandacht trekken, maar wat een belabberde copy:"Kies gezond voor kat en hond". Een gemiddeld Sinterklaas gedicht is nog orgineler,spannender en inspirerender. Daarbij is er geen hond te zien. Niet echt communicatie met de uitstraling van een A-merk.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten