De Nederlandse jazz-zanger Wouter Hamel weet de weg op het web. Je vindt 'm op een officiële site, MySpace, Hyves, Dailymotion en YouTube. En da's best handig als je een nieuwe plaat wilt promoten.
Van de vorige single 'Breezy' doken spontaan verschillende coverversies op, en zo ontstond het idee om voor de nieuwe video bij 'Don't Ask' zangers, muzikanten en fans te vragen om een eigen versie in te sturen. Zo gezegd, zo gedaan, dus komt in de officiële clip een behoorlijk aantal YouTubers langs. De afzonderlijke (internationale) bijdragen zijn ook apart te bekijken. En zo scoor je zonder noemenswaardig budget een hit op de videosite (via Young Marketing).
De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
vrijdag 6 juli 2007
Mooi voorbeeld van goed gebruik maken van Social Networks
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten