De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
donderdag 5 juli 2007
Mentos nog interactiever
We kennen allemaal nog wel de viral actie van Mentos met Coca-Cola. Het heeft Mentos kennelijk bewust gemaakt van de kracht van viral marketing, gezien de lancering van een mooie nieuwe virale actie.
Deze zomer werkt de stagiair van Mentos niet alleen voor hen. De snoepjesfabrikant stelt zijn student stagiair ter beschikking van het publiek! Zoals een goed stagiair betaamt doet hij werkelijk alles voor je. Van het bedenken van een naam voor je nieuwe hond tot het samenstellen van de unieke line-up voor het feest wat je aan het organiseren bent. Ook op My Space, Facebook, XBox Live, Blogspot en natuurlijk op YouTube is Trevor te vinden.
Een leuke en mooi doordachte actie waarin alle social media instrumenten geïntegreerd zijn. Je kunt echt live contact met hem leggen via mail dan wel direct via de sms om hem allerlei dingen te laten doen. De actie lijkt een groot succes gezien de actieve msn-ers op de site (via Vue Royale).
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten