De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
dinsdag 17 juli 2007
Ikea en Brand activation
Mooie (reclame)stunt, maar helaas niet gepland voor Nederland. Noorse klanten van Ikea kunnen vanaf volgende week als proef blijven slapen. De vestiging in Oslo heeft o.m. een bruidssuite en een slaapzaal ingericht waar in totaal zo'n 30 klanten de kunnen kunnen doorbrengen, meldt De Telegraaf. Ikea verzorgt avondeten en ontbijt en de -hopelijk- uitgeslapen gasten mogen het beddengoed gratis mee naar huis nemen. In het uitgestrekte Noorwegen is een Ikea-bezoek vaak deel van een vakantie. "Zo blijven ze wat langer." zegt een woordvoerder. De proef loopt van 23 t/m 27 juli en is nooit eerder vertoond in de geschiedenis van het Zweedse woonwarenhuis.
Misschien kunnen ze tegelijkertijd workshops aanbieden hoe die spullen thuis in elkaar te zetten...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten