De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
maandag 23 februari 2009
Fabchannel-concerten bij Bol.com
Bol.com heeft op zaterdag 21 februari het concert van jazzmuzikant Wouter Hamel in het Amsterdamse Paradiso live uitgezonden via zijn website. De registratie van het concert lag in handen van Fabchannel, een partner van Bol.com die standaard vrijwel alle concerten in Paradiso opneemt en online uitzendt.
De twee bedrijven gaan nauw samenwerken op het gebied van internetuitzendingen van concerten. Daartoe is besloten na een eerdere proef met een concert van Milow. Dat was on demand te zien via Bol.com en dat bleek een groot succes.
Bol.com wil op deze manier zijn klanten muziek laten ontdekken en artiesten met een groter publiek in contact brengen. De mediawinkel zegt de eerste in zijn soort te zijn die klanten op deze manier live-materiaal aanbiedt.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten