Het Zuid-Afrikaanse telefoniebedrijf MTN had 1.000.000 Post-it's, 96.314 digitale foto's die 2.5 terrabye aan ruimte innemen, 4.9 kilometer 35mm film, 3 weken lang editen en 83 uur werken in een computerprogramma nodig om bovenstaande commercial te maken van 60 seconden. Zou zonde zijn als al dat werk voor niks zou zijn daarom elp ik ze een handje.
(Bron: Viral Friday)
De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
vrijdag 24 augustus 2007
Voor het weekend
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten