De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
vrijdag 3 augustus 2007
Rabobank als soort Dragon's Dan op Hyves
Heb je een idee, een nieuw product of dienst en zoek je meer bekendheid en/of hulp?
Dan kan Rabobank hierbij helpen met haar nieuwe initiatief op Hyves de Innovation Challenge!
Wie mee wil doen, kan op een speciale Hyves-pagina of op een eigen Hyves-pagina een creatief idee inleveren. Uit de inzendingen wordt een selectie gemaakt. De finalisten mogen zichzelf presenteren op Picnic en e.Day. Een jury kiest de uiteindelijke winnaar. "Wij doen dit om ondernemerschap in Nederland te stimuleren," zegt Harry Vollaard van de Rabobank.
Bij de Rabobank Innovation Challenge zoekt de bank niet naar innovatieve ideeën die de bedrijfsvoering of diensten van de bank zélf naar een hoger plan kunnen tillen, maar meer een marketingmiddel voor de bank.
De Rabobank meldt heel nadrukkelijk dat bij haar wedstrijd het eigendom wél bij de bedenker blijft. In het geval van de bank is dat logisch, omdat het gaat om ideeën waar de bank niet zelf mee aan de slag gaat.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten