maandag 10 september 2007

Flabber 'seeds' virals

Flabber, de internetuitgever van onder andere Flabber.nl, Pinkbullets.nl en Endandit.nl, introduceert de Flabber Seeding Service. Met deze dienst adviseert het bedrijf marketingmanagers en mediabureaus bij het verspreiden ('seeden') van virale campagnes. Bedrijven worden geadviseerd over het effectief online bereiken van jongeren via de juiste websites, blogs en communities.

Flabber beschikt over jarenlange ervaring in de blogcultuur. Bedrijven kunnen deze kennis benutten om het maximale effect uit een virale campagne te behalen. De Flabber Seeding Service is een van de onderdelen van de Flabber Viral Service, die afzonderlijk of in combinatie met andere delen is af te nemen. Bertrand Weegenaar, directeur Marketing & Strategie, over de dienst: 'Er zijn nog geen kookboeken voor succesvolle virale en buzz-campagnes. Dankzij onze ruime ervaring met blogs weten we wat wel en wat niet werkt bij virale campagnes. Daarnaast kunnen we bedrijven uitstekend adviseren over de 'do's en don'ts' en over de juiste online media om de campagne te verspreiden. Een virale campagne werkt snel en de kosten zijn laag, maar de effectiviteit blijft echter vaak achter doordat bedrijven onbekend zijn met de puntjes die op de i moeten worden gezet. Een vroegtijdig advies kan de geslaagdheid van een online campagne aanzienlijk verhogen.'

Geen opmerkingen: