De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
maandag 7 januari 2008
Rabobank met branded channel op YouTube
Rabobank heeft als eerste adverteerder in Nederland een branded channel op YouTube.
Op dit kanaal worden video's van Rabo SportTV getoond. Daarnaast kunnen gebruikers er discussiƫren over hun favoriete sport. Het komende kwartaal wil Rabobank leren van de werking en dynamiek van het online videoplatform.
’Als grootste sportsponsor van Nederland kan Rabobank sportliefhebbers een kijkje achter de schermen bieden’, zegt programmamanager Rabobank Nederland Marco Mur. ‘Door syndicatie op YouTube brengen wij de video's naar de doelgroep toe. Hierbij benutten we het grote bereik van YouTube.'
Zoals al eerder hier gemeld, werd Rabo SportTV gelanceerd in juli 2007. Het platform vertoont exclusieve beelden uit de wereld van hockey, paardensport en wielrennen (via Adformatie).
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten