De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen.
Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt.
www.AwesomeAmsterdam.nl
Was het geniaal of smerig? De meningen zijn verdeeld, maar iedereen praat er wel over. Voor Vodafone was het dus geniaal. En zeg nu zelf, beter dan al die banners altijd. Geïnspireerd door de homepage takeover zijn Mathijs Roumen en Ik begonnen met het verzinnen van nieuwe vormen van internetreclame. Het leuke is dat jij ook jouw idee kan plaatsen. Voor meer informatie: [url]http://www.i-nnovatie.nl/2008/01/24/verzin-nieuwe-reclame-voor-internet/[/url]
1 opmerking:
Was het geniaal of smerig? De meningen zijn verdeeld, maar iedereen praat er wel over. Voor Vodafone was het dus geniaal. En zeg nu zelf, beter dan al die banners altijd.
Geïnspireerd door de homepage takeover zijn Mathijs Roumen en Ik begonnen met het verzinnen van nieuwe vormen van internetreclame. Het leuke is dat jij ook jouw idee kan plaatsen. Voor meer informatie: [url]http://www.i-nnovatie.nl/2008/01/24/verzin-nieuwe-reclame-voor-internet/[/url]
Een reactie posten