woensdag 13 januari 2010

Gratis second opinion op je media- en/of communicatieplannen!

Heb je het idee dat met de media- en communicatieplannen voor 2010 het meest uit de media euro wordt gehaald? Of heb je het gevoel dat er nog valt te optimaliseren? Hoe is er onderhandeld? Welke fee betaal je je mediabureau? En wat betaal je bijvoorbeeld aan traffickosten voor je onlinecampagnes?

Doelstellingen en wensen te over, maar welke kanalen dienen welke doelstelling het best? En hoe verhouden de verschillende middelen zich tot elkaar?
De tijd van denken in ‘above the line’, ’below the line’ en zelfs online of offline is wat mij betreft niet relevant. Het gaat om erom dat je de consument op het juiste moment met een relevante boodschap bereikt.

We weten bijvoorbeeld dat televisiereclame zorgt voor zoekgedrag in Google. Maar is je merk of product daar dan op relevante zoekopdrachten ook te vinden? Of staat de concurrent daar prominent om van jouw media inspanningen te profiteren?
Wordt jouw banner nog op conversie of klikgedrag afgerekend? Worden sociale media strategisch, consistent en continu ingezet of doet de Hyves-pagina het ‘vanzelf’ wel?

Het kan een gerust gevoel geven om een onafhankelijke expert nog eens naar je media- en/of communicatieplannen te laten kijken. Het jaar is nog jong en biedt genoeg mogelijkheden om nog verder te optimaliseren of bij te sturen zodat die ambitieuze marketing doelstellingen echt gehaald gaan worden!

Om het jaar goed te beginnen beoordeel ik jouw media- en/of communicatieplan gratis en geheel vrijblijvend!
Interesse? Neem contact met mij op via: olchert.vels@gmail.com


Uiteraard ben ik ook beschikbaar voor andere media- en marketing communicatie vraagstukken.

*Deze actie loopt tot 5 april 2010

Geen opmerkingen: