Contact Center Live biedt een flexibiele applicatie voor callcenters (ASP) waarmee heel simpel en snel een compleet virtueel contact center kan worden ingericht voor zowel inbound- als outbound services. Oftewel een complete, toegankelijke en flexibele applicatie. Die voordelen hebben we centraal gesteld op de site en in alle andere comunicatiemiddelen.
Met het ontwikkelen van de site hebben we tevens rekening gehouden met de vindbaarheid (SEO), navigatie en usability en het stimuleren van de conversie.
En dat alles vormgegeven in een mijn inziens zeer frisse, moderne en onderscheidende stijl die makkelijk een aantal jaar meekan. Oftewel ben heel tevreden met het eindresultaat dat in twee maanden is neergezet met een zeer beperkte investering.
Hieronder een drietal advertenties die de komende tijd in de vakbladen als CCM en Telecommerce en op de TCD te zien zullen zijn.
Compleet
Met het ontwikkelen van de site hebben we tevens rekening gehouden met de vindbaarheid (SEO), navigatie en usability en het stimuleren van de conversie.
En dat alles vormgegeven in een mijn inziens zeer frisse, moderne en onderscheidende stijl die makkelijk een aantal jaar meekan. Oftewel ben heel tevreden met het eindresultaat dat in twee maanden is neergezet met een zeer beperkte investering.
Hieronder een drietal advertenties die de komende tijd in de vakbladen als CCM en Telecommerce en op de TCD te zien zullen zijn.
Compleet
Geen opmerkingen:
Een reactie posten