Raoul Bakker (45) is copywriter in de reclame. Niet de meest bekende, maar ook niet geheel onsuccesvol: o.a. de BelCompany commercial waarin Marco Borsato Snoop Dogg tegen het lijf loopt was van zijn hand.
In 2006 besloot ie zijn leven een wending te geven en zijn droom na te streven, indachtig Reve’s motto "Het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven". Prompt werd ie 2e op het Amsterdams Kleinkunst Festival met zijn voorstelling. Afgelopen seizoen toerde hij met zijn tweede avondvullende programma "Paniek om een Pretfabriek" door het land.
Op 10 juni speelt hij eenmalig een aangepaste verkiezingsversie van deze cabaretvoorstelling in het Comedytheater in de Nes. Een voorstelling die het midden houdt tussen cabaret, standup en toneel. Want: het is erop of eronder. Voor Nederland. En voor Raoul want met een volle zaal kan ie lekker verder dromen.
Dus komt allen!
10 juni,
20.30 uur,
Comedytheater in de Nes Amsterdam.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten