We zijn weer wat marketing termen rijker! Brand Experience Lab gaat in de VS AudienceGames uitrollen in 750 bioscoopzalen. AudienceGaming wordt uitgelegd als een soort 'advergame', waarbij het bioscooppubliek functioneert als een 'menselijk joystick' om de spelelementen op het grote scherm te besturen. Vorig jaar zijn de eerste AudienceGames gespeeld en de resultaten vielen niet tegen. Met een game voor Volvo in Engeland speelde 84% van het bioscooppubliek mee. De interactieve reclamevorm kreeg veel aandacht en Brandweek noemde het zelfs één van 's werelds beste marketingideeën. Is absoluut een ervaring die je even bijblijft, maar heel vaak zullen we het niet tegen gaan komen. [Via Young Marketing]
De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
donderdag 27 maart 2008
Samen advergamen in de bioscoop
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten