De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
vrijdag 9 november 2007
Sanoma start blog over onderzoek
Op Researchblog staan vanaf nu allerlei analyses over doelgroepen, media en branches. De afdeling Sales Intelligence denkt zo’n twee onderzoeksgerelateerde postings per week te kunnen plaatsen, aldus het persbericht. “Het Researchblog is een voor de hand liggend platform om meer zichtbaarheid te geven aan onze activiteiten, een archief op te bouwen en de dialoog aan te gaan met onze relaties,” zegt Dennis Hoogervorst, hoofd van Sales Intelligence. “We willen een interactief platform bieden waar we kunnen laten zien wat we op onderzoeksgebied allemaal doen en weten.”
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten