De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
donderdag 4 oktober 2007
Ontwerp je eigen Senseo
Wie wil dat nou niet...een SENSEO die helemaal past bij je eigen stijl...omdat je hem zelf hebt ontworpen. Philips lanceert dan ook de samen met DE de SENSEO Design Contest. Ontwerp je eigen SENSEO.
Het idee is dat mensen op de site een eigen SENSEO Koffiezetter ontwerpen, eventueel met behulp van een ontwerp sjabloon. Er zijn twee prijzen; de Hoofdprijs en een Publieksprijs. De Hoofdprijs is dat jouw SENSEO ontwerp exclusief wordt geproduceerd. De bekende Nederlandse ontwerper Tord Boontje zal het mooiste ontwerp selecteren. Daarnaast mag het publiek een stem uitbrengen op de ontwerpen. De makers van de drie meest gekozen ontwerpen krijgen een exclusieve Tord Boontje lamp 'Midsummer Light'.
Philips en DE spelen hiermee in op de Co-creation trend en ben benieuwd in hoeverre dit relevant blijkt voor de consument. Ik mag me tegenwoordig met de mediastrategie van Douwe Egberts bemoeien dus hoop een kijkje in de keuken te krijgen in de creativiteit van de koffiedrinker!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten