De aandacht van de mediaconsument raakt steeds meer versnipperd. Hoe zorg je ervoor dat je boodschap aankomt? Daarvoor heb je de juiste kanalen nodig. Maar ook een boodschap waar mensen wat aan hebben of wat meekunnen. Awesome Amsterdam denkt middelenvrij en vanuit insights om zo tot effectieve communicatie te komen. Op dit blog vind je content dat ons daarbij helpt. www.AwesomeAmsterdam.nl
vrijdag 1 juni 2007
NIEUW: Jumbo Boeings transavia.com
Passagiers van transavia.com kunnen deze zomer terechtkomen in een toestel dat helemaal in de kleuren van supermarktketen Jumbo is gestoken. Transavia.com bestickert drie Boeing 737-800’s met de naam en beeltenis van de supermarktketen. Ook maakt Jumbo reclame op de stoelen, in folders in de stoelzakken en door middel van videofilms.
Het is redelijk uniek dat transavia.com een toestel voorziet van de kleuren van een dergelijk bedrijf. “Voorheen hebben we wel logojets gehad voor de Staatsloterij, de ANWB en natuurlijk voor onszelf, maar nooit drie tegelijk”, volgens Transavia op Luchtvaartnieuws.nl..
De keuze om met Jumbo samen te werken is bewust gemaakt. “Beide bedrijven bieden hun klanten een kwalitatief hoogwaardig product tegen een lage prijs, en daarbij wordt niet bezuinigd op aandacht voor de klant”.
Met de Jumbo-folder in de stoelzakken kunnen passagiers bij terugkomst in Nederland een gratis appeltaart halen bij de lokale Jumbo supermarkt.
De toestellen vliegen komende zomer op het reguliere netwerk van transavia.com
Denk dat beide partijen goed bij elkaar passen qua uitstraling en doelgroep. Vind het daarnaast goed dat ze de communicatie in het vliegtuig zoveel mogelijk integreren in de beleving van het moment EN (niet onbelangrijk) de consument met een sympatiek gebaar de winkel in proberen te krijgen met gratis appelgebak (hoeveel bonnetjes zullen er ingeleverd worden??). Ben ook heel benieuwd wat dit allemaal mag kosten...
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten